Utkast: Mar. 02, 2015

Sov så himla dåligt inatt.
Puh ville nåt och väckte mig då och då.
Så att åka till skolan för att jobba med två olika skoluppgifter var inte helt lyckat.
Var helt slut efter några timmar.
När det var dags att påbörja uppgift två fanns det inte mycket energi kvar tyvärr.
Så idag blir det inte så väldigt sent.
Vi har en hemtenta i socialpolitik som ska vara inne på fredag kl 8.00.
Gissar att det inte är så svårt som jag föreställer mig.
Hamnar i samma vanliga panik.
Ser det som en gigantisk uppgift som jag aldrig kommer klara.
Men när jag sen delar upp uppgifterna brukar det kännas bättre.
Ska bara få tummarna loss och verkligen komma igång med att skriva.

På fredag kväll är det äntligen dags för min julklapp :D
Carola-konsert i Malmö.
Ska bli så himla kul!
Mysig kväll med fin vän, käka ute och sen konsert.
Lovely!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0