Plugg, jobb, huvudvärk

Vilken härlig kombo.
Är dock van vid det.
Men eftersom min huvudvärk blivit bättre den senaste tiden så störs jag av det mer då den dyker upp.
Jobbade både lördag och söndag.
Bara några timmar men tidiga morgnar.
Idag har jag suttit på skolan med en klasskamrat för att skriva på vårt arbete.
Känns sjukt tufft.
Och svårt.
Tappar sugen när jag känner att jag inte fattar eller vet hur jag ska göra.
Jag vet också att det egentligen inte är så jäkla svårt som jag föreställer mig.
Jag har nu förflyttat mig till Lund för att gå på en föreläsning kl 17.
Var inom i affären "Jättekul" och kollade lite.
Ett helt haaaaaaav med pussel!!
Vilken dröm att sitta där ett tag!
Köpte några små ringar jag behöver ha till ett barnvagnshänge jag ska göra.
 
Sitter nu på Espresso House och ska ta fram böckerna en liten stund.
Får bli alvedon för skallen först.
 
Just nu handlar det om trötthet.
Inget annat.
Även om jag inte var så positiv här nu så är allt annat bra.
Med mat och skadande.
Idag har jag varit skadefri i 88 dagar!!
Yay!
Det närmsta jag kommit är en mardröm jag hade igår.
Drömde att jag gjorde mig illa och att jag sen kom på att jag ju var tvungen att hälla ut alla mina pärlor jag samlat ihop.
En pärla för varje skadefri dag.
Var så skönt att vakna och inse att det bara var en mardröm!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanningen om Anna

Om mitt liv då - med anorexi o självskadande och mitt liv nu då jag kämpar med att ta mig ur det helt och hållet.

RSS 2.0